Godmorgon!

Ligger fortfarande i sängen och orkar inte gå upp, haha.. Har inte ens dragit upp rullgardinen och kollat vilket väder det är än men jag har läst några bloggar och dom har skrivit att det är jättebra väder, hehe! Om det är de kanske jag lägger mig ute i solen och solar lite senare.

Går upp till stallet runt 2 skulle jag tro, mockar och fixar allt, ta in Mirre och kolla henne, kyla benen och linda igen. Sen tänkte jag nog städa lite bland mina grejer, det blir alltid så stökigt och så efter bara några veckor..
Senare är det träning, jäättekul -.-
Får la sätta igång med plugget nu , vi hörs lite senare :)



Åhh, jag måste ladda över filmerna idag och fixa bildspelet!! Fy på mig att jag har glömt av det i typ över en vecka nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0