iPad (L)(L)

Sitter med min fasters iPad, hihi love it!! Vi ska snart också köpa en, det kommer bli jättebra :) Idag har jag solat som vanligt, dock har jag bränt mig lite varstans men inte så mycket som tur är.

Jag längtar inte hem fast ändå gör jag det lite xD är så taggad för 2012, det kommer ju hända så mycket!! Jag ligger typ och tänker på hur jag ska planera upp mirres år , träning och tävling. Har nästan bestämt nu att jag kommer att vara med i bohuscupen detta året, om inte något kommer i vägen då såklart.
Och sen älskar jag att lägga upp träningspass, ska verkligen planera alla pass i veckan noga och hålla mig till dom så mycket det går.
Haha aja intresseklubben antecknar ..
Men nu ska jag choklad ännu mer här på hotellet :)

Ha d !


Härlig bild!:)

Kommentarer
Postat av: alice

hehehe japp, läste det! :) Men det är ju gryymt! Ska du vara med i hoppningen & dressyren eller bara hoppningen? :D

2012-01-07 @ 00:14:15
URL: http://minponnyrocky.blogg.se/
Postat av: alice

ah okej :) jag trooor jag ska vara med i båda, men är inte säker! :)

2012-01-07 @ 19:36:44
URL: http://minponnyrocky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0