Hejhejjjj

Äh jag kan inte hålla mig borta från bloggen :D Kom på en skitbra ide förut när jag sola, ska fixa en skitsnygg design och göra en snygg header så man dör och den satsa på bloggen ännu lite till. Tycker jag får så bra ideer när jag solar :d Men aa , de ska jag fixa med när jag kommer hem tror jag, bland annat ;) Förresten, några utav mina läsare som ska tävla bohuscupen till våren ? Kommentera och skriv de då , hade vart kul att veta :) En till grej som slog till mitt under solningen var att jag ska börja göra mer åsiktsinlägg, har blivit lite dåligt med det nu för tiden och det är dom som är intressantast tycker jag :) Ah, ska snart gå ner till rummet och sova denna gången, imon är det sista dagen :D :( Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0