göteborg horse show

Har funderat över lite ändringar av min inköpslista på göteborg hs,


För det är de att jag har inte så mycket rosa grejer, och den brun/vita tröjan var assnygg som nog skulle kunna användas både till vardag och tävling. Men den rosa är jättesnygg men den brun/vita är också de!
Och sen funderade jag över om jag kanske skulle köpa JW velvet istället för union jack, har ju en mörkblå jw huva som hade passat toppen till det.  Men är sjukt sugen på det med engelska flaggan men om jag köper velvet schabraket kan jag köpa en röd huva istället till ett utav mina schabrak hemma :)  
De ligger ungefär i samma prisklass..

Haha, mycket funderingar där men jaa! det tillhör min vardag att fundera över mycket xD

- vilket schabrak/vilken tröja tycker ni att jag ska köpa?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker att du ska ta den rosa tröjan:)

Me schabraken tycker jag att du ska ta den med engelska flaggan på:D

2012-01-16 @ 17:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0