fotbollssäsongen 2012....

snart startar fotbollssäsongen då...
Ska bli både kul, men kommer bli jobbigt att hinna med.
Har ju funderat mycket över fotbollen, ville ju egentligen sluta nu men det är verkligen svårt! har spelat fotboll hela mitt liv, som jag minns iaf, och det är en sån laganda i vårat lag så man känner sig lixom som en familj. Och matcher & cuper och sånt, det är så roligt! Dessutom ska vi åka till spanien eller italien till sommarn med laget..

Ah, ska nog vara med denna säsongen också, men tror det blir den sista. Vill satsa på ridningen verkligen!!
Rider ju på torsdagar och då kommer jag endast träna 1 gång i veckan. Och dessutom kommer ja träna och tävla mer, då kanske jag missar mr träningar och matcher. Men de får dom ta, för vi har bara en målvakt, och det är jag. Om dom säger att jag får sluta om jag inte kan vara med på båda träningarna i veckan eller att jag kommer missa massa matcher, så kommer jag göra det.

Ridningen kommer alltid gå i första hand, för det är de jag satsar på. Men ska iaf vara med en säsong till!
Sen får vi se vad som händer..


bästa laget.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0