Cashewnötter

Sitter och äter saltade nötter, har precis duschat en vaarm dusch!

Det var verkligen skiiiiiiitkallt att rida idag, mina tår & fingrar var isbitar.
Skulle fixa stallet efter och jag fick sitta vid elementen inne i sadelkammaren och värma mig innan ;)


haha märkte nu att jag hade två olika ridstrumpor xd

Ja, red bara ut idag och det blev lite skritt och trav på grus(snö)vägarna och sedan gick vi upp till skogen, till en backe där vi höll till en stund. Det var ingen snö till drygt halva, så där galopperade vi och sedan skrittade vi resten upp och sedan skrittade vi ner igen. Det upprepade vi några gånger, hon blev faktiskt ganska trött.
Sedan skrittade vi en stund till och sedan gick vi in.
Bra ridpass idag, hon fick sträcka på benen & klättring och det blev en del skritt. Hon har ridits ganska hårt de senaste 4-5 dagarna så det passade bra med ett sånt här pass idag.

Vet inte hur det blir imorgon riktigt, tänkte att jag skulle rida imorgon så att hon får en vilodag på fredag. Men det bestämmer jag imon ;) Om jag rider imorgon blir det nog markarbete.
Kommer mer uppdatering senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0