vilka dagar...

Hemma efter sjukt underbara dagar på göteborg horseshow! Gud asså, det är verkligen årets höjdpunkt. Vilken stämning det är där också, speciellt när roffe kommer in liksom, hela skandinavium skakade när han kom in.
Har träffat massor under tors-lör och det har varit jättekul, verkligen!
Vill tillbaka!! Har köpt väldigt mycket grejer, så bilder och mer beskrivning av varje dag + ridsport event.

Ska upp halv 8 imorgon igen för jag ska till Lunden och rida, jag kommer vara död men jaa.. Sen ska jag upp och rida Mirre, har inte träffat henne på tre dagar :(
BILDER KOMMER IMORGOOOOOOON


kungen <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv; jag tycker ändå att det är sjukt,jag får mycket i månadspeng,båda mina föräldrar jobbar mycket och tjänar bra,men vi köper aldrig märkes utrustning för att genom att köpa ett schabrak från tex kingsland,kan man få två från hööks liksom. :)

2012-02-26 @ 11:46:38
URL: http://teamchevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0