varierad läsning!

Ni som endast vill läsa om hästar kan hoppa över detta inlägget. :)



Iallafall, jag tänkte faktiskt bjuda på ett ohästigt inlägg idag! Tro det eller ej.
Det handlar om vad jag gillar för kläder osv. Jag tycker faktiskt jag har ganska bra koll i "modevärlden" fastän jag är 110% hästtjej!
Jag gillar att shoppa kläder, eller aa, skulle nog inte kunna åka in flera gånger i veckan, men ni fattar nog! Sedan spenderar jag hellre pengar på häst&ridutrustning faktiskt men när jag väl ska spendera pengar på mig själv så gillar jag massor med olika. Ena dagen är det en "rockig" outfit men och andra dagen är den en gullig tunika. Men har börjat gilla mer och mer att sätta ihop klädoutfits, det är liksom samma grej som att sätta ihop hästoutfits tycker jag? ;)

~

Först och främst måste jag skriva om de färgglada jeansen, tycker att gina's färgglada jeans är jättesnygga! Köpte ett par ljusrosa i spanien, men skulle gärna vilja ha ett par till i rosa eller röda! Supersnyggt...



~

Andra snygga kläder, de mesta från gina (förövrigt min favvobutik) som jag gärna skulle vilja ha!
Ska in på fredag tror jag så ska jag kolla efer detta. Inte de glittriga jeansen, de har jag redan kom jag på xD  


~
Jackor, har just nu en oddmolly jacka (grön), jc jacka, h&mjacka, skinnjacka och två västar (päls&vanlig) som jag brukar variera mellan. Men hade helst haft dessa:


~

Skooor, skor är typ som schabrak. man kan aldrig ha för många!! Har 2 uggs, hunter och ett par andra som jag använder som mest just nu :) Ska köpa ett par palladium som jag ska ha på våren och kanske ett par converse, får la se...


Jeffry Campbell. 2 die 4.



Haha man behöver ju vara miljadär för att få köpa allt man vill ha!
Men då är frågan...

- Köpa häst&ridutrustning / shoppa kläder,skor osv?  

Hade helt klart valt att köpa häst&ridutrustning! Fast man vill ju inte ha kläder sen man gick i 4:an heller.. Så det bästa skulle nog vart om man var miljadär xd
Svara gärna på den frågan ni också :)
 


Kommentarer
Postat av: Alice

Om du ska köpa sånna jeans från gina, köp dom ALLDELES för små, för dom töjer sig som sjutton! Sen om man har stora fötter (som jag) är det typ omöjligt att få av/på dom.. Ingen strech alls i tyget så jao, dom är inte så bra.. Men ja dom är ju faktiskt sven billiga och åh så snygga, så hade inte tvekat en sekund att köpa ett par till i nån annan färg :)

2012-02-14 @ 21:02:18
URL: http://minponnyrocky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0