tröttt tjej

Hejsan!
Ligger i min säng och känner mig allmänt död typ, gick upp halv 8 idag med för att åka till Lunden och rida dressyrlektion. Hade speed och vi övade öppnor, gick väldigt bra! Han bockade lite och så men jag lyckades hänga kvar.

Tänkte vila lite nu, kanske sova till och med, fixa lite med alla bilder & bilder på shoppingen. Haha, det kommer nog komma hur mycket bilder som helst!! Tog verkligen jättemånga.


Prisutdelning young riders.

Runt halv 2 tänkte jag gå upp till stallet och rida på Mirre, himla gött väder är det! Tror att paddocken är ganska hård, så det blir nog att jag rider ut :)
Fast om inte paddocken är hård blir det nog lite hoppning, det var längesen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0