The day!

Halloj!
Nu var denna fullspäckade dagen över!
Gick upp vid 9 , var vid stallet 10-1. Red Mirre (hur det gick kommer i enskilt inlägg) och fixade i stallet! 
Sen hade jag ca. ½ timma på min att duscha,välja kläder och sminka mig innan vi skulle åka på bion. Men jag hann! Snabb....... 
Filmen var la sådär,  haha mästerkatten liksom? Men det var väl en gullig film :))

Sen hem igen, äta lite snabbt och vidare till Lunden. Hopplektion var det idag, hade Totte! Vi hade hinder på två hörnlinjer och ett på medellinjen. Det var massor med olika vägar, och jag tyckte att jag fick fram han riktigt bra! Så det var en bra ridlektion :)
Aa, nu sitter jag här. En slapp kväll blir det och imorgon ska jag sovaaa, sen är jag i stallet ett tag och rider innan jag ska upp till Lunden igen på dressyrlektion. Härlig dag imorgon med! :)

Aa, ska fixa några till inlägg nu.
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0