taggaaaaar göteborg horse show

Endast två lektioner kvar tills det är dags för göteborg horseshow! Kanske en, för våran lärare i SO'n är borta och det är inte säkert att vi har en vikarie! Isåfall börjar vi inte sen fören kvart i 2.

Åker med min syster till göteborg sen, är på mammas jobb en stund och runt fem går vi till mässan och går in där först innan det börjar!! så taggaad. Ser hela tiden incheckningar på göteborg hs, fuskisar som redan är där ;) Men mamma följer med också idag och jag hoppas att hon kanske bjuder på något fint! Annars har jag lite pengar med mig så ifall jag hittar det jag ska köpa så köper jag det.



Kommer bli ganska dåligt med uppdatering under de dagarna jag är på göteborg horse show, har typ inte hunnit fixa några tidinställda. Men ska uppdatera så gott jag kan. Kameran hänger med alla dagarna så ni får bereda er på bilbbomer kommande vecka!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0