Spännande grejer

Nu när jag vet hur hon är och hoppa på andra anläggningar så kan jag planera lite mer tävlingar! Jag tror ändå att mina föräldrar tyckte det var helt okej att vara ute med Mirre, till och med kul tror jag :)
Först och främst är det ju gunilla träningen den 29 februari
Men sen i mars är det Marshoppet på Trollhättan, och det är ju inte så långt dit faktiskt. Isåfall blir det LD+LC. Pappa sa inte nej när jag fråga iallafall, så det kan gå..
Hade vart bra att komma iväg på nån till tävling runt i slutet av mars/början av april innan bohuscupen drar igång.
Men det dyker ju upp lite tävlingar lite här och var, så vi får väl se!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag skickar bilderna snart ;)

2012-02-21 @ 10:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0