skola...

Det har gått 5 minuter av lektionen och jag är redan skoltrött. Antar att det bara är att bita ihop och köra på... Men jag längtar verkligen till påsklovet!



Men denna veckan är det både Göteborg horse show och Ridsport event, ser verkligen fram emot det! :D
Speciellt ridsport event, få träffa alla kändisbloggare osv.
Planen för Mirre denna veckan är att idag så ska jag bara gå en kort promenad med henne, där det går att gå. Tisdag blir det ett "vanligt" ridpass med bara lite lite trav & galopp. Onsdag dressyrpass och antagligen lite bommar på torsdag. Men fredag & lördag får hon vila för att då är jag borta all day.
Så ser min vecka ut ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0