Shopping GBG HS 2012

Nu kommer all shopping från GBG HS!



John Whitaker Schabrak med brodyr
Catago boots
John Whitaker huva
Swarovski pannband





Blå kingslandtröja
Grå tjocktröja, Kingsland
Vit,brun kingslandtröja
Mörkblå tävlingströja, Kingsland





Två par olika Kingslandstrumpor, bruna & rosa
John Whitaker ridbyxor, Bruna
Vita ridbyxor, Equipage
Vit/Guld/Brun Huva



Fårskinnspad Maxx
Nummerlapp
Sporremmar
HKM Sports benlindor



HV polo jacka

Sedan köpte även min syster lite grejer som jag kommer få använda ibland ;)



Lamicell schabrak + benlindor



Skrittäcke, börjes.

Sådär, det var allt för denna gången! Blev ju mycket mer än vad jag hade tänkt mig, men det var mycket rea överallt! Jättenöjd över alla köpen, speciellt min nya hv polo jacka!
:)
Haha, nu har jag inga pengar kvar...


Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

sv; Guuud vad mycket fint! :D Älskar HV polo jackan, supersnygg!!

2012-02-27 @ 19:51:40
URL: http://torudd.blogg.se/
Postat av: Linda

Det rosa schabraket var sjukt tufft! :)

2012-03-03 @ 14:23:34
URL: http://thalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0