Något som jag har svårt med...

... är att få ut mina tankar i ord.

Jag har väldigt mycket tankar om massa, asså skulle kunna skriva en hel roman om en sak, men när jag väl ska skriva så tar det bara stopp. Jag vet inte varför..
Men till exempel om detta inlägget så hade jag massa tankar om varför jag har svårt för att skriva ut de, men det funkar inte att få ut det xd
Haha, det är skitsvårt för bloggläsarna gillar ju oftast när det är åsiktsinlägg i en blogg men jag är verkligen jättedålig på att göra det eftersom jag aldrig får ut mina tankar i ord. Eller aa, väldigt sällan.
Det enda riktiga åsiktsinlägget som jag har fått till var detta på min gamla blogg.



- har ni lätt för att få ut era åsikter på era bloggar?


Kommentarer
Postat av: Alice

Själv har jag väldigt lätt för det, när jag väl börjat skriva.. Är dålig på att komma på saker, eller i alla fall att komma ihåg att skriva om det. Sen när jag väl skriver får jag massor med tankar och hinner inte med att skriva, hjärnan går liksom för fort för fingrarna att hänga med, haha! Sen blir set att jag måste sluta tänka för att hinna skriva sen glömmer jag av vart jag var så tar det slut där :p haha sen blir alla mina texter väldigt röriga och luddiga, typ som den här kommentaren! :D

2012-02-07 @ 23:56:47
URL: http://minponnyrocky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0