måndagen är snart över!

Hejsan, ska snart äta kvällsmat och börja plugga! Musik & matte prov på onsdag, wej.

Idag red jag Mirre på fältet! :D
Haha hon tyckte nog det var jättekul, körde inte så seriöst utan travade omkring och tog några härliga galopper. Piggeliiin! :)
Sen gick jag in lite i paddocken och travade och galopperade, försökte få henne lite lugnare. I traven gick det jättebra och det kändes som vi var ett dressyrekipage där ett tag. ;) I galoppen har hon lite svårt att bära sig och vill gärna springa iväg, vet inte om det beror på att hon är så pigg eller musklerna. Skulle tro att det är både och.

 
Men jag blev jättenöjd tillsist när det funkade hyfsat bra.
Gosade med henne lite extra efter ridpasset, hon slickade mig i ansiktet, hehe sötnos <3 

Tror ddetta blir det sista inlägget för att jag ska ju plugga och så ska jag i säng tidigt idag, somnade too late igår.. Runt 12-halv1 och jag gick upp 6. Inte bra inte bra.. 
Kommer bra inlägg imon iaf så då hörs vi, eller kanske gör ett tidinställt till sen. 
vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0