Lamicell Transformer

Ska ta och berätta lite om min hjälm då, har en Lamicell Transformer.
Kan ju säga först att jag har sett denna bli dissad på ett flertal bloggar, att dem ser fula ut men aldrig att dom har passat dålig eller gått sönder lätt.
Kan ju förstå lite eftersom produktbilderna inte ser så fräscha ut.


Jag har den till höger.

Men då kan jag ju säga att dem är verkligen mycket finare i verkligheten! På bilderna ser dom så plastiga ut, men de är lite blankare och finare i verkligheten! Dessutom jättesköna och dom är i lagom till vintern. Skulle tro att dom är bra till sommarn också! :)
Är verkligen nöjd över att jag köpte denna hjälmen, när jag köpte den låg den inte ens på tusenlappen! Jättebra pris alltså.
Jag ger själv en HISS till denna!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ush! Jag hatar när produktbilderna är dåliga. Har varit med det en gång innan när jag såg ett HV polo schabrak på internet som jag dissade totalt. Det såg helt urblek ut. Sen när jag sen såg det i verkligheten så var det hur fint som helst! ^^

2012-02-20 @ 21:31:11
URL: http://elinbeijbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0