it's friday, friday

WEHOO FREDAAG, ska gosa ner mig i soffan och kolla på massa bra filmer & om det kommer något bra program! Och såklart blogga :)


t y c k t e  d e n n a  p a s s a d e  i n  b r a  xd

Idag var det ju vilodag för Mirre, tog in henne och skulle borsta, och då såg jag att hon frös :( Hon skakade, och hon hade ändå ett fleecetäcke+tjockt täcke. Men hon fick på sig ett tjockt täcke+det tjockaste och så fick hon lite hö, så att hon fick värma sig en stund innan hon gick ut igen.
Sedan mockade jag och fixade i stallet, har även hagen på fredagar, och det va inte det lättaste att få bort allt ;) Sedan smörjde jag alla träns, tog isär dem och smörjde ordentligt!
Så det var min stalldag. Fick veta också att vi får börja rida på fältet också, finally!! :D Men det blir inte fören på söndag för att imon ska vi till Lunden och hoppa!
Kommer mer update under kvällen skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: Ja,jag åler 308 till diseröd sen så bytar jag till 307:an där :)

2012-02-03 @ 21:11:27
URL: http://teamchevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0