Godmorgon på er!

Vaknade precis, tänkte slänga upp ett inlägg innan jag åker till Göteborg!
Bussen går :



Ska dit med Frida och hennes kusin, kul! Ska shoppa lite kläder tänkte jag, inget speciellt så, får väl se
vad jag hittar.
Behöver inte ta några pengar från min gbg hs -sparning heller, mamma tyckte väl synd om mig så jag får utav henne ;) Haha, snällt! Så det blir en heldag där, typ från 11 - 4. Så vi hinner verkligen kolla i alla butikerna. Vi ska till nordstan. lite "måste butiker" är väl Tessie, fiorucci, Gina t och ragylady!
Hoppas jag får med mig något fint hem :)


lite sugen på dessa...

Sen kanske vi tar en buss/spårvagn till backaplan också, och där finns ju MyOne!
Kommer hem runt 5 och då går jag upp till stallet och mockar, tänkte ta ut Mirre lite i paddocken och longera lite också. Sen blir det en slapp kväll, och så kanske frida sover över,vem vet ? ;)
Lite glest med uppdatering blir det , men ni får överleva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0