gårdagens aktivering

Tänkte berätta lite mer om gårdagen!
Släppte ut mirre lite i paddocken, och hon sprang haha! Sen börja jag öva lite horsemanship med henne, att hon skulle följa efter mig, backa, stanna,trava osv. hon var jätteduktig och hon följde efter mig som en liten hund ;)
Skulle gärna vilja lära henne några tricks också, någon som har någon erfarenhet om vad som är lättast att börja med?



Sedan var det ett dressyrpass på Lunden! Fick Speed igen.
Vi övade på öppnor i skritt & trav, det funkade ganska hyfsat iallafall! :) Fick igång han riktigt bra sedan också i galoppen så det kändes bra. Nästa gång är det hoppning!

Idag blir det vilodag för Mirre. Imorgon ska vi ju till Lunden och hoppa. Så jag borstar henne bara och fixar lite med utrustningen. Och mockar och de såklart.
vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0