Gårdagen

Hej :)
Hann ju inte blogga igår för jag skulle hinna plugga och duscha och sånt innan alla kom.
Men det gick inte enligt planeringen igår med ridningen, för frida ringde och undra om jag ville rida med henne på deras fält, och det gjorde vi! :D
Det var mest ett skojpass, vi red runt på fältet och typ trava och galoppera. Dom var såklart jättetaggade! Jag provade även lite galoppombyten på rakt spår och det funka! Gjorde i vart tredje med tre galoppombyten så det var lite coolt!
Idag blir det nog markarbetspass tror jag, blir nog vilodag imorgon.



Aa, sen var det möte då. Det var ju årsmöte så det valdes ny styrelse och vi fick lite information och sånt! vi har även valt logga, dock är jag inte 100 på vilken det blev men den ska iallafall vara ljusgrön och guld :) Tror det kommer bli jättebra. 
Vi hörs senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0