det blååååser

HELLOOO!
Hemma från stallet nu, tog en varm skön dusch nyss!
Var ju ute och gick med Mirre en stund, ute på fältet blev det i ca. 20 minuter. Det började blåsa ganska mycket men hon gick ganska lugnt hela tiden! Det gjorde hon absolut inte i början när jag gick promenader med henne på rehabeliteringen, men hon har väl börjat lita på mig och känner att jag är en trygghet! Kan väl åtminstonde hoppas på!


bebisen

Ska ägna resten av kvällen åt.. aa gissa! Plugg såklart, måste verkligen plugga på musiken.
Behöver plugga in de låtarna man ska kunna och läsa lite till på teorin. Men ska fixa några inlägg som kommer upp under kvällen.
Puss 


Kommentarer
Postat av: Alice

ååh vill verkligen dit! Hade vart helgrymt ju :) Vet inte om 50 minuter är för länge för mina föräldrar, de tyckte Billdal låg alldeles för långt bort.. Men ska tjata på dom! Så förhoppningsvis kan jag :D

2012-02-20 @ 20:16:30
URL: http://minponnyrocky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0