dega lugnt mannen

Hej!
Nu är första lektionen avklarad, engelska, den är sjukt seg! Men nu är det matte och vi brukar ha eget arbete på dom lektionerna och då gör man lite vad man vill liksom... Sen är det lunch och sedan ska jag och carro stå i cafét igen resten av eftermiddagen, chill! Dock måste vi gå en stund när det är musikprov..

Idag blir det lite markarbete i paddocken om det är bra underlag där. Det var det ju igår iallafall! Kanske tar fram något hinder också, annars hoppar jag lite mer på söndag.
Ska försöka få min syster rida på fredag så att hon bara vilar på lördagen istället för två dagar.


mimmi & mirre

Är så sjukt taggad för gbg hs och ridsport event! Tänk att få träffa alla kändisbloggare, till och med Tyra Sjöstedt!! Skitcoolt.. Och det ska bli kul att träffa alexandra och nicholai hollesen :) Båda dom kände iaf igen mig på varbergshoppet!
Har faktiskt lite pengar över till mässan, så det blir väl några impulsköp skulle jag tro. Men ska köpa allt som jag har lagt upp här och kanske lite till då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0