dålig update!

Sorry för dålig update idag, men har varit i Mimershallen hela dagen och kollat på innebandy! Det var 97:orna som spelade sm-kval, och de gick vidare till steg 5! Tror jag iallafall, annars var det 4. Dom spelade riiktigt bra :)

Mamma tog stallet idag, så det blev ingen ridning idag på fältet, så det får bli en annan dag! :D Typ imon eller så.
Så det blev tyvärr inga bilder idag, men kan meddela att det kommer komma as fina bilder snart för jag fick en födelsedagspresent för ett långt tag sen att mammas kompis (som är fotograf) skulle fota mig och Alice var det då, men nu kom mamma på det igen så hon ska antagligen komma snart och fota mig och Mirre istället, då blir det nog fina bilder! :)
Ska fixa filmerna nu, från hoppningen igår.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0