dålig bloggning

har varit lite dålig bloggning idag, men har inte haft tid!
Red dressyr på en piggelinponny förut, men det gick faktiskt jättebra stundtals, försökte rida med en stadig form på olika böjda spår osv.. Ganska mycket galopp blev det! I slutet red jag ut en bit och tog en härlig galopp på vägen, så att hon fick sträcka ut lite :) Härligt ridpass!



Sedan gick jag hem och duscha och sen direkt hem till min syster och fika och fira att hon har fått jobb, det första jobbet hon sökte in till! Hon är biträdande butikschef på The Body Shop i nordstan, och hon är bara 19 år, stolt över henne! <3
Måste plugga lite nu, sen ska jag sova.. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0