Dag 1 - Presentation av mig + 3 ord som beskriver mig

Så, nu börjar jag med denna listan. Som jag sa kommer de lite huller om buller, ibland 2 gånger om dagen och eller några dagar imellan. Enjoy...


 Dag 1 - Presentation av mig + 3 ord som beskriver mig

Okej, jag heter Ida carlsbogård och jag bor ute på landet, typ 30 min ifrån göteborg. Jag är 14 men fyller 15 i augusti. Mina intressen är ridning & hästar, fotboll, bloggen och att vara med kompisar. Men framförallt hästarna då jag har en egen ponny som jag har ägt sedan 24 september 2011. Ett eget inlägg om henne sedan!
Jag tar även lektioner på lektionshästarna på Lunden en gång i veckan! Jag har en ponny som jag tävlade lite med på klubbtävlingar men inte mer, men med min nuvarande ponny satsar vi på LA!
Jag spelar fotboll också, romelanda UF. Dock är detta mitt sista år då jag känner att jag inte kommer hinna med det sen!
Ja, vad ska man säga mer? Jag går på en skola i kungälv.. Och jag ska vara med i bohuscupen med min ponny till våren... jag älskar justin biebers musik.......
 tre ord som skulle passa in på mej skulle nog vara : väldigt glad, rolig och hjälpsam...
Haha detta är alltid förjävla svårt , men om ni undrar något mer finns det ett komentarsfält!


j u s t i n < 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0