cp internet

Mitt internet cpar sig totalt, alla andra kan ansluta till det utom min dator? Ahh, så fick använda mobilens nätverk sålänge, men hoppas de fixar sig snart!!

Idag red vi ju privatlektion hos pernilla, och jag är riktigt nöjd över både min och Mirre's prestation idag.
Vi skrittade och travade ganska mycket, och där skulle jag öva på att ställa henne, få koll på högersidan som hon fuskar lite med. Få henne lugn och så att hon vilar på steget!
I galoppen så ska jag göra mycket tempoväxlingar, att det ska funka att ta tillbaks henne lätt och att det går att öka tempot. Sen var det lite andra smågrejer med sitsen som jag skulle öva på!
Så denna lektionen gav ganska mycket, ska ta och träna på det så mycket som möjligt :) Pernilla var nog nöjd över oss också. Tror att hon kommer ha lite träningsvärk imorgon , så vi kommer nog antingen rida ut eller ta en kort pass på fältet. För det var mycket styrketräning för henne idag!



Lastningen var inga problem idag, hon gick direkt på både när vi skulle dit + hem. Det var skönt , så att vi inte behövde hålla på med det 10 min extra.
Idag ska mormor & morfar komma hit, dom ska titta på melodifestivalen i scandi och sen ska dom sova hemma hos oss, dom bor ju i Dalsland :) Och sen skulle några andra komma hit & kanske så skulle Frida komma och sova över hon med.
Får väl se hur det blir med uppdateringen ikväll, hoppas att pappa fixar internetet!

annars hörs vi igen imon, för jag slänger upp några tidinställda nu.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej du va med i tävlingen veckans blogg jag har lottat ut en nu. Det kan va du!

Så det är bäst att du kollar...

2012-02-11 @ 15:48:23
URL: http://idablomman.blogg.se/
Postat av: louise :)

gud vad roligt! :D åkte ju också till Pernilla idag och hon sa att du hade varit där med Mirre och att hon tyckte Mirre var fin! :D<3

2012-02-11 @ 21:22:38
URL: http://equosteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0