wopwop

Glömde av att jag inte hade bloggat än, haha men har fixat med lite hemliga grejer som rör bloggningen... Hehe, spännande ;)

Red ett härligt ridpass på mirre förut, red i mjukis! Det var längesen nu asså, men tänkte rida ut och rida lite på grusvägarna så då var det inga speciella krav. Bara lite klättring och intervaller, men tror de gav bra träning för henne ändå även om det var kravlöst på form osv men hon gick ändå fint men tänkte inte så mycket på det! :)
Imorgon blir det mer en tur ut i skogen, mamma kanske skulle jogga/gå med och sen på söndag kör vi lite hoppning/markarbete - mimmi ville hoppa henne + jag vill köra lite också.
På söndag är det endast en vecka kvar till nästa tävling, gosh vad denna veckan har gått snabbt.. Men längtar till tävlingen på lilla edet, ska bli jättekul! :D

Haha detta inlägget tog typ 40 min att skriva, haha!
Men nu ska jag lyssna på musik, älsklingsjustinbeber (L)



och de är faktiskt helt säkert att han kommer till Sverige, han har tillochmed sagt det själv på en video på YT! :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Ida! Kan inte du göra en videoblogg nån gång. Det skulle vara jätte kul<3<3

2012-04-28 @ 08:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0