Wiho detta är en bra dag..

Är heelt slut efter denna dagen!!
Gick upp 9 imorse (skitidigt på ett lov enligt mig) och tog bussen runt tio in till stan, vi var väl där runt 11 och började kolla runt, vi gick först till tessie, fiorucci där och sedan tillbaka till nordstan och kollade där. Hittade 3 par shorts på Gina, jättesnygga! Vi kollade runt lite till där och tog en frapino på espresso house.
Sen gick vi tillbaka till tessie och då köpte jag en jättefin tunika! Ska se om jag orkar ta kort och lägga upp det här på bloggen imorgon! ¨

Va hemma vid fyra och gick direkt upp till stallet!
Tog in mirre och borstade henne en stund och sen bestämde jag mig för att longera henne idag faktiskt! Har ju inga direkt longeringsgrejer utan bara en longerlina som jag använder. Många säger ju att det inte är så bra att longera utan inspänning eller så, eftersom dom oftast då går med spänd hög nacke och dom sänker ryggen.
Men det har faktiskt funkat jättebra utan här. I början är hon lite spänd men i slutet går hon faktiskt helt okej, sänker huvudet och går fint och avslappnat! Det är bra.
Gick ut en promenix sen också, ner till våran gräsmatta sen så fick hon äta lite gräs, haha hon ville inte gå därifrån sen ;)

Ska äta snart, kommer mer update sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0