Underbart väder - ska snart iväg!

Hejsan!
Hiinner bara kika in här en liten snabbis, har kommit hem från hoppträningen, ätit och dammsugit schabrak som nu ska in i tvätten. Ska åka till några nu och fika och sen kolla på min systers match! :) 

Hoppträningen gick jättebra verkligen, Sandra var en jätteduktig tränare!! Vi gjorde lite markarbetsövningar och sedan fick vi hoppa en liten bana! Hon tyckte att Mirre var jättefin och hon trodde att vi skulle komma långt med lite träning! Men det är alltid kul att få beröm över min lilla prinsessa!
Kommer bilder och ev. film om de funkar att få över från min systers mobil!
Men nu måste jag dra igen, vi hörs lite senare!!


blir en bild från förra tävlingen sålänge :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Ida! Ni var jätte bra på träningen;D;D Vikken snygg outfit. Jag såg bilderna som Mimmi tog. De blev bra fast lite mörka;) Guu va fin Mirre är<3<3

2012-04-15 @ 19:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0