snart match!

Hejsan!
Har varit uppe i stallet nu, mockat och kollat till Mirre! Även longerat troja en stund. Dessutom har jag upptäckt vad som är felet med mirres ben, och hon har fått ett överben, om man trycker hårt på det så reagerar hon. Men det beror på att hon antingen har fått en överansträning eller en lätt spark ( antagligen från Troja.. ). Jag vet inte om hon haltar fortfarande men kollar det på torsdag, om hon inte gör det då är de lugnt.
Men får se om det är ett aktivt överben (om de växer) för då kan de behövas annan behandling och då kommer det nog sitta i längre. Men vi får se helt enkelt! Hon får vila och sen kylade jag ner benet och lindade. Men det är ändå skönt att veta vad det är som orsakar hennes hälta!

Blev en stor shoppingrunda förut.. Kom hem med en ny sommarjacka, slit&släng skor, parfym, tre olika tröjor och en bandaeu! Haha, mamma sa att jag kanske kunde få ett plagg eller två. Men det blev liiite mer.. ;)
Måste dra nu men vi hörs ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0