Regnet det bara öser neeer...

Hejsän!!
Hemma från stallet, har ätit och sitter vid soffan nu. Tagga träning! Fast nää, väldigt segt eftersom det regnar så mycket plus att jag är trött plus att jag verkligen inte känner för att spela fotboll.  Men vad ska man göra? Det är ändå två timmar kvar tills vi ska åka så jag ska kolla på nån bra film eller något.

Förut red jag ut med frida, på en överpigg Mirre! Haha, guud hon blev bara piggare och piggare och i slutet så ville hon bara iväg typ.. Fick skritta av en lång stund sen så att hon skulle lugna ner sig lite. Inte så passande med en vilodag imorgon känner jag. Får se hur jag gör, kanske blir ridning imorgon mer faktiskt! Hade inte gjort något!
Men det var ändå en kul uteritt, massa galopparbete och klättring. Blev även lite hopp över vatten, hahaha.. Vi var väl ute i drygt en timma skulle jag tro!

Aja,ska kolla en bra film nu, vi hörs!!


bildbrist nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0