love the life you live

Hejsan! :D
Hur har ni det? Jag har det bara bra iallafall. Det har varit toppenväder hela dagen idag också och det var kvällsåkning idag också så vi kom in nu. Härligt! Älskar verkligen att åka skidor, det är jätteroligt verkligen :D

Nu är det bara torsdag, fredag och lördag kvar - på söndag åker vi hem! Jag skulle tro att vi är hemma runt 7-8? Beror ju på när vi åker härifrån. Kanske tidigare, kanske senare. Men i vilket fall ska jag upp och hälsa på Mirre när jag kommer hem!
Veckan har ändå gått rätt snabbt ändå? Jättebra, hehe. Längtar till påsklovet, ska bli nice! Iofs har jag nästan lov nu med ;)

Aja, nu ska jag äta korv med bröd som kvällsmat, vi hörs om någon dag.
pusshej


så sann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0