jobbigt när saker förändras

Svårt att få ut ord här..
Blev helt tårögd när jag läste Linns inlägg om Winnetoo's framtid, att han ska få gå vidare till en ny ryttare. Asså, det har "alltid" varit Linn och Winnetoo. Har följt dom från bloggen schalalaolsson, och nu är det kanske snart slut på deras saga tillsammans..

Det är samma med Andrea som har sålt Dumle (Carraig Donn), det har också varit Andrea och Dumle.. Lisa och Ragge.. Sofia och Mahjong... Linn och Braveheart.. Sara och Soccan ... Elvira och Thomsy ... Nicholai och Bilbo ..  Johanna och Chaboukie (dock var det ju en olycka att dom skiljdes åt)... 
Ja, fattar ni grejen? Alla våra "storbloggare" är ju runt 18, och det menas med att de flesta säljer/blir för stora för sina ponnysar och går upp till stor häst!
Usch, tycker det är hemskt när allt förändras, man vill ju ha det som det alltid har varit! 
Jag vet inte riktigt om ni kanske fattar vart jag vill komma med detta. Inte helt säker vad jag vill heller, men nått är det som känns sorgset när alla våra storbloggare skiljs åt med sina ponnysar som man har följt rätt länge nu. Det blir liksom inte samma sak på något sätt.. 

    

 

Så himla sorgligt, alla dessa ekipage passar/passade så jävla perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0