iPad inlägg :')

Amen tjenare, gör ett inlägg från ipaden just nu! Asnicee ..
Ska strax hoppa in i duschen och sen ska jag plugga lite som jag inte gjorde förut, blev att jag kollade på film istället.. Aja de måste göras tyvärr. Men sen blir det blogginlägg!!
Skrittade ut en tur på mindre förut, hon var jättepigg? Asså jag tänkte typ att hon skulle vara lite trött och ha träningsvärk från träningen igår men nä.. Så det blev lite trav i slutet och när vi skulle sakta av så började hon trava på tvären så hon ville ju inte direkt skritta haha.. Men imorgon blir det ett ordentligt ridpass tror jag!!
Justeja glömde fixa bilderna förut, men jag får väl göra det sen eller imorgon eller nått ;)
Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0