Inför kommande veckan

Ser verkligen fram emot veckan som kommer nu, ska bli kul att praoa hos pernilla! Även om veckan kommer bli rätt stressig då med prao, rida mirre, träning och match. Men det fixar vi!
 Sen är det tävling på söndag, bohuscupen som vi har längtat efter så länge! Ska bli kul att åka iväg på tävling med hela KRS-laget. Har ju aldrig varit på nått sånt innan så det blir spännande. :)

Kommer nog inte vara så bra uppdatering denna veckan, får se hur mycket jag hinner. Men ska försöka slänga in ett och annat inlägg ibland :D
Nu ska jag snart gå upp och lägga mig , det blir en lång dag imon! Ska upp kl. 7 - vilket inte är så tidigt egentligen mot vad jag brukar gå upp. Men efter ett lov så blir det ju lite extra. Tur att jag gick upp lite tidigare idag.

Men vi hörs imorgon antagligen, ska ladda upp mer bilder då men de kommer på kvällen.
godnatt! :*


watch out, i'm a ninja


Kommentarer
Postat av: Alice

Kan lova dig att det år så sjuukt kul med lagtävlig, var med på min första igår & det var verkligen askul!

2012-04-16 @ 08:43:39
URL: http://minponnyrocky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0