I'm home

Hejhej ! :D
nu är jag hemma från min första praodag! Det var jättekul faktiskt, gjorde ordning i stallet, tittade på när pernilla red sin häst, smörjde 10 sadlar, fikade och åkte även med henne till Sadelkammar'n.
Sen åkte vi tillbaka så visade jag henne där mirre står och så, så nu är jag hemma! :) Nice att komma hem såhär tidigt ;)

Tänkte gå upp till stallet om en stund,ska bara äta och typ PLUGGA lite... 3 olika revolutioner ska jag kunna till nästa vecka! Yey.
justeja, ska fixa bilderna också!


Kommentarer
Postat av: Alice

haha oj hjälp, tar MINST 1 timma för mig att putsa min hoppsadel, och då skyndar jag mig..



sv: hihi tack! Så sjukt härligt att veta att man faktiskt får någonting från allt slit liksom, att det lönar sig.. :)

2012-04-16 @ 13:32:05
URL: http://minponnyrocky.blogg.se/
Postat av: Wilma

Fin blogg! Ska vi göra länkbyte? Kram

2012-04-16 @ 14:56:23
URL: http://hastbruden.devote.se
Postat av: Hanna

Gu va kul det låter att praoa hos Pernilla:D:D

2012-04-16 @ 16:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0