Helt slut

Hej! Jag är verkligen helt slut efter denna veckan, prao i ett stall och nu på fredagskvällen blev det en hård match, är såå sjukt trött nu asså. Ska bli så skönt att sova längelänge imon!

Vi förlora med 4-2, men vi spelade jättebra för att vara första matchen och är rätt nöjd för jag gjorde mycke bra räddningar osv osv men väldigt sur för att vi förlora! Men i andra halvlek blev de lite tungt men de är jobbigt att spela 2 x 40 nu! Aja, men vi tar igen de nästa match..
Mirre fick en vilodag idag, hann bara mocka och greja men jag kollade täcket och så att hon inte frös och gav henne en morot!



Imon blir det antingen uteritt eller trimning i paddocken, och sen blir det förberedelser för tävling på söndag! Har bestämt mig för att jag ska försöka knoppa henne! Dock har jag inte bestämt hur vi ska se ut men det blir nog blått & brunt på första klassen och sen blått/vitt/rött andra! Men vi får se :)
SJUKT taggad på tävling iallafall, var ju ändå minst tre veckor sen sist! Men jaa, mirres ska göras fin och allt ska putsas och senare packas.

Men ska kolla på lets dance lite nu faktiskt, hejdå!


Kommentarer
Postat av: Alice

wohooo tagga bohuscupen!! :D



SV: Haha joo, kan liksom rida ett halvt pass bara i trav för att få honom mjuk i båda sidorna, eftersom jag inte vill skita i det och "ta det sen" liksom.. Fast när jag rider är det ingen tydlig linje mellan uppvärmning & självaste ridpasset, om du fattar? Om det inte dyker upp något "problem" så blir det la några varv i manegen, volten och serpentinerna i trav & galopp, skritta lite sen rida det jag har planerat.



Jag kan liksom ha planerat att rida skänkelvikningar, men sen när jag rider känns han jätte fin i galoppen så jag rider galoppen i LB:1an istället, haha rätt dålig på att hålla mig till det jag planerat, går kanske lite väl mycket på dagsformen :D

2012-04-21 @ 09:21:35
URL: http://minponnyrocky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0