hällu!

Denna skoldagen avklarad nu då! Sitter och väntar på bussen helt forever aloneee, haha aja :)
Men ska hem somvanligt och gå upp till stallet, får skynda mig väldigt mycket om jag ska hinna rida! Kanske blir så att jag bara longerar henne idag, hade tänkt rida ett barbackapass på paddocken men vi får se helt enkelt. Beror på lite om de regnar eller inte för om de regnar vill jag hellre longera tror jag. 

Men sen är det dressyrlektion på Lunden, kommer hem ikväll och då blir det uppdatering igen - ingen pluggkväll idag så de är skönt :) Justeja, provet gick jättebra. Nöjd! 
Ska vänta i typ 25 minuter till, sen går jag. 
Hörs! 

 

Ska fixa bildspelet + ärovarvsfilmen nu till helgen också, har liksom inte hunnit det innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0