hallooj!

Här kommer ett litet inlägg! :D
Har åkt skidor hela dagen, har varit toppenväder! Ganska kallt men ändå soligt, och det har snöat lite imellanåt! Perfektoo. Backarna är jättehärliga verkligen, dock är inte alla öppna eftersom det är lite snö.. Men de flesta är öppna iallafall, många röda & svara, de gillas! 
Nu har jag duschat och idag ska vi ner och bowla, jag vet inte om vi kanske äter först men det ska vi göra iallafall. Sen blir det väl att vi spelar kort eller något ikväll! :D

Saknar Mirre jättemycket nu, men Lilly hade hoppat henne lite igår och det hade gått jättebra :D Så det är ju bra att Mirre får motion iallafall och blir omskött. 
Btw så blir det hoppträning igen på påsklovet, 15:e april var det en på Lunden. Sandra Svensson tror jag hon hette som skulle komma och träna oss! Jättekul, frida skulle också med då så då får Mumin & Mirre samåka. Vi har ju ridit endel tillsammans så det ska nog gå bra, tar ju bara 5 minuter dit liksom. Men vi ska provlasta med båda två en gång för säkerhetsskull. 

Jaop, men nu ska jag vara social, hehe. Hejdå och ha de fint. 

  


Kommentarer
Postat av: ClaraS

Hoppas du får en super bra dag!

2012-04-03 @ 10:40:46
URL: http://topelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0