gokväll

Hejsan, har ätit och duschat nu och ska sätta mig vid datorn och fixa lite inlägg till er nu!.. Har blivit lite dåligt med de senaste dagarna.

Red ett bra markarbetespass på Mirre förut, mycket bommar och småhinder, lydnad! Pigg som vanligt men i slutet var hon lugn och koncentrerad på det hon skulle göra! Orkar inte berätta ingående men det var ett bra pass!
Sen red jag en dressyrlektion på Totte på Lunden, vi övade på skänkelvikning på hörnlinjerna. Gick verkligen superbra med det, han var jättefin! Formen var också helt okej idag, han krullade ihop sig ibland men annars fick jag nog fram nosen på han ganska så bra.

Imorgon ska jag longera Mirre, hinner nog inte mer innan jag ska upp till Lunden och rida igen. Dessutom är det möte med styrelsen efter det.. Hihi yeah ännu en fullspäckad dag! ;)
Men vi hörs imon!


Jag och Totte från en pay & jump i vintras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0