godkväll!

Godkväll mina kära läsare ;)
Har ätit och duschat nu, ska sitta och göra ordning bilder på frida och mumin som jag sedan ska skicka till dom! Sedan ska jag kolla på Harry Potter :') Haha, nolife.
Imorgon blir det en rolig dag, blir antagligen uteritt med frida och mumin och sedan följer nog min syster med på Troja också, det blir mysigt!
Tar nog ett litet pass i paddocken efteråt med lite lösgörande arbete, dvs. skolor & skänkelvikningar. Känner att hon behöver bli av med lite energi tills på söndag nu, vill verkligen inte ha henne som hon var idag, alldeles för pigg! Visst, det är kul med pigga hästar men när jag får sitta och dra för att vi ska få stopp, nepp..  

Men förut red jag ett dressyrpass på lunden, hade Paradis. En liten häst, runt 150cm i mankhöjd tror jag? Hon är trevlig men inte så välutbildad. Gick bra med formen i alla gångarter men sedan när vi kom till självaste övningen, som idag var sluta på volt, så kom vi inte riktigt överens. Eftersom hon inte "kan" det så bra, så fick vi öva mest på att hon mest skulle flytta sig undan för skänkeln, men det gick helt okej iallafall! :)
 
Imon på kvällen ska jag vara med felicia, det blir nog bra! Ska sova över där antagligen.
Men nu får jag ta tag i bilderna, sen får jag väl fixa lite inlägg för imorgon.
hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0