Glömde bort bloggen för ett litet tag

Förlåt för lite sen uppdatering, men glömde bort att jag har en blogg typ..
Men jag är sjukt trött idag, blr att vi får lägga oss tidigt eftersom vi går upp typ 9 imorgon. Goshh det kommer bli jobbbigt när man idag blev VÄCKT halv 12.
Aja, en kul dag i gbg att se fram emot iallafall. Har endel att shoppa för nu, har sparat lite yao!

Ska köpa lite shorts & tunikor som jag kan ha nu till våren/sommaren! kanske ett par jeans också, vemvet...
kommer bli dålig uppdatering imorgon för direkt efter jag har kommit hem ska jag upp till stallet. Får se om de blir ridning eller inte, hade egentligen tänkt vilodag ju men hon var ju så satans pigg igår så hon kanske inte behöver de riktigt ;)
Vi kanske hörs lite senare, eller imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: åhå, där ser man :D

Har tyvärr inte koll på uppfödaren, men vad är det för mamma på din ponny?

2012-04-10 @ 23:21:48
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Sara Carlsson

sv: okej, då är det inte samma :) Milans mamma heter Sandra

2012-04-10 @ 23:59:06
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0