funderat lite...

Har funderat på en sak nu, och de är att jag är sjukt sugen på att blogga tillsammans med någon!
Tycker inte att det är tråkigt att blogga själv eller så, verkligen inte! Men just nu saknar jag ändå att blogga med nån, det blir liksom inte samma press på en att man behöver blogga för när man är två brukar det ändå bli att det kommer uppdatering från den andra :)

Hade isåfall velat skaffa blogg med nån som har en egen ponny och tränar och tävlar i hoppning på ungefär samma nivå som mej och Mirre typ och runt min ålder, ett år yngre eller ett år äldre, aa typ så!
Har dessutom världens bästa bloggnamn också..  Haha men aa om någon är intresserad är de bara att skriva.
Men ingen typ som slutar att blogga efter någon månad, utan någon som vill satsa på de typ! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Om du vill blogga med nån kan du väl blogga med Frida:D:D

2012-04-27 @ 14:15:53
Postat av: Lisa

Synd att jag inte hoppar lika mycket och lika högt som dig då,annars hade jag vart intresserad :/

2012-04-27 @ 21:04:29
URL: http://fyrgangare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0