från och med NU

Från och med nu ska jag bli MYCKET bättre på att planera Mirres träningsschema. Till den nivån vi vill komma krävs det ändå lite, vi kan inte rida runt och inte veta vad vi gör? Brukar typ planera precis innan vi rider vad vi ska göra, och tänker att detta blir bra men jag har oftast ingen aning om vad vi tränar på egentligen. 

Jag ska planera Mirres träningsvecka varje söndag, för kommande vecka då såklart. Ska vara väl igenomtänkt och och ska veta just vad vi tränar. Och mycket allsidig träning! Dessutom ska vi försöka komma iväg på mer träningar. Och sen ska jag även stretcha henne mer och massera med kylgele om det har varit ett extra hårt ridpass.
Yepp, det blir bra ^^  


hon ska bli mycket vältränad!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är sjukt snygg!

2012-04-09 @ 17:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0