fint väder idag ändå!

Hej på er!
Haha, vad hände med vädret egentligen? Igår var det värsta äckligt väder men idag vaknade jag upp utav solljus! Det var 15+ och jätteskönt! Hihi super ju, dock kommer det bli dåligt väder imorgon igen...

Gick faktiskt upp och sprang "imorse". Jobbigt men så himla skönt efteråt! Kollade på ännu en harry potter film innan jag gick upp till stallet. Idag red jag ett markarbetspass på Mirre, det var styrka och lydnad. Hade serier med studs och ett galoppsprång till ett räcke & ibland ett stort kryss. Hade även travbommar till ett räcke, 3 galoppsprång imellan. Ibland tog jag det tvärtom - vi hoppade räcket först och sen gå ner i trav innan bommarna kom. Ja, den övningen gick sådär, hon var skitpigg idag! Men i slutet funkade det bättre när hon var lite tröttare, men vill heller inte sitta och dra i hennes mun liksom!
Ah, det blev ett ganska hårt pass eftersom det var ganska mycket styrka med. Men hon gick jättefint!
Imorgon blir det att vi rider ut. :)

Hemma en snabbis och äter innnan jag drar upp till Lunden och rider ett dressyr(?)pass där. Uppdaterar mer ikväll, vi hörs då!


Haha en bild frida tog på Mirre när vi var på pay&jump på gfrk, sötnosen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0