blött men härligt ridpass!

Tjenare!
Hemkommen från stallet nu. Usch, vilket väder det är asså! Det har ju regnat hela dagen lixom och varit kallt.. Näj, inte bra på ett lov.

Men iallafall, så red jag ett riktigt härligt dressyrpass på mirre idag, det gick verkligen superbra!
Har ingen ork att berätta ingående just nu, men hade fokus på formen idag att hon skulle vara bra eftergiven och lösgjord. Gjorde några övningar som innehöll volter, övergångar och halter, Och jag får säga att det gick väldans bra! I slutet när jag travade av slappnade hon av jättebra och höjde ryggen fint. Jättenöjd! Gjorde övningarna i både trav och galopp, och såklart skritt när jag hade övergångar osv.
Stretchade efter ridpasset och masserade med kylgele!



Ska tydligen bli pissväder i ett par dagar nu, jättetypiskt verkligen.. Men imorgon blir det uteritt iallafall, klättring och mycket galopparbete hade jag tänkt! Frida följer med. :)
Jappjapp, nu ska jag ha en bra kväll. Vi hörs säkert snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0