Asså detta är inte sant...

Läste nyss detta på http://ponilovers.blogg.se :
"Det finns en grej jag funderar över, jag har hört ett rykte att ridsport ska ändra åldergränsen för hur gammal man får vara för att få tävla ponny. Det sägs att från och med år 2014 får man tävla C/D-ponny till och med det året man fyller 16år. Jag blev väldigt upprörd när jag hörde det här, eftersom då förlorar jag ett ponnyår och mitt sista år blir nästa.

Jag hoppas inte det här stämmer! Då förlorar vi alla två år på ponny och det vill vi ju inte. Vem kom på den här ideen?
Vad har ni hört? stämmer det? Är det något det något ridsport funderar på eller något de ska genomföra?" "



Asså seriöst, vad i helvete tänker ridsportförbundet med? Vad har dom för baktanke med detta egentligen?..
Asså deras jävla idéer som dom hittar på hela tiden, dom gör bara ridsporten värre och värre...
Jag missar dessutom också ett år om det blir såhär. Nä, så sjukt arg.
Hoppas verkligen bara detta är ett rykte!

Någon som vet något om detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0