ÄNTLIGEN, äntligen äntligen!!

Nu har jag precis ätit lite goda våfflor, tagit på mig myskläder och satt mig vid datorn för att blogga för ER. Faktiskt ganska skönt att vara hemma, har saknat både min egna säng och absolut mest Mirre! Hemskt att vara borta från henne så länge alltså!

Fick vänta i en timma innan jag fick gå upp till stallet för mormor och morfar skulle komma och hälsa på, men sedan skyndade jag mig upp! Lilly och dom hade redan mockat så jag tog in henne direkt. När jag kom i hagen så såg man i hennes ögon att hon tänkte typ " ååh, här kommer hon med godiset", haha jättesöt ;)
Borstade henne ett tag och myste med henne! Sedan gick jag ut på en promenad på kanske en halvtimma, och guud vad pigg hon var. Örorna rätt fram så travade hon brevid mig, sötnosen :') Men det var en skön promenad för både henne och mig tror jag.
Nästa vecka blir det hårdträning, kommer rida varje dag utan på onsdag. Ska även på hoppträning på söndag, de kanske jag har sagt? Kommer inte kunna rida så mycket v. 16 eftersom jag har prao då, och iochmed att de är tävling den veckan så måste hon bli genomriden och "genom"hoppad innan den, så blir det lite lugnare v. 16. För jag vet inte riktigt hur mitt schema kommer vara.

Några skulle komma hit nu, en snabbis bara, sen ska jag kolla på film och bara ta det lugnt.
Kommer mer update imorgon, pussshej!


bebiseen <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0