Åh...

Mirre är halt :( Mimmi skulle ju rida idag och när hon skulle börja trava så tyckte hon att det kändes konstigt , så jag satt upp på henne och det kändes konstigt. Satt av och longerade för att kolla och då syntes det lite på huvudet att hon liksom sänkte huvudet när hon satt ner ena frambenet. Men det var ytterst lite som syntes så antagligen är det nån överansträngning eller nått för benet var varken varmt eller svullet, det fanns inget sår eller liknande heller.
Men hon får vila till onsdag sen på torsdag kollar jag om hon är bra - om hon inte är det får jag avanmälatill Lilla Edet. Jag måste vara helt 100 på att hon är okej annars avanmäler jag ändå. Vill inte riskera något.
Men aa, skulle tro att det inte är något speciellt!
Aja , de är sånt som händer ibland.. Men man blir ju lite orolig!

Kommentarer
Postat av: Alice

usch vad tråkigt! :( Kan säga att jag varit där.. ha. Det går nog över snart!



2012-04-29 @ 21:31:22
URL: http://minponnyrocky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0